// Miss Simple

Hai.Saya masih bernyawa.Alhamdulilah :D
Friday, December 2, 2011 | 5:55 AM | 0 Budak Hot

Tuan punya blogg sudah kembali ! *Lambaitangan*

Hai.Assalamualaikum semua.Sehat ? Alhamdulilah.Dan saya masih bernyawa. *Hoyeah , hoyeah* Peace ! Alhamdulilah. Blogg saya pun masih bernyawa cuma ada perubahan sedikit kan.My bloog looks wonderfull isn't right ? *anggukangguk* Cantik kan ? *angguk angguk* You jelly kan ? *anggukangguk ? Ahahah cool down bebeh , cool down :D Memandangkan blogg saya masih bernyawa , banyak story saya nak cerita nie dari A sampai Z.Pasal tuh lha , pasal nie lha.Pasal saya jumpa orang tu lha , jumpa orang ni lha.Tapi kan i'm still not in mood.Lalalala , come on alin.Just Cool bebeh! Tenenenne --> Bunyi drum yang tak berapa nak menjadi. Huaaaaaaaa ~ Okeyh , esok saya nak pergi pantai. Yeah ! *Hoyeah , hoyeah* Maybe ! AHAHhaha , saya malas nak ikut , tapi kalau saya tak ikut lagi parah.So , saya kena ikut.Actually bukan nak cakap pasal pantai . Okeyh , can i know , how about your Cuti Cuti Malaysia ? Best ? Wow , pergi mana , pergi mana ? Haa , sayasaya. Saya pergi Cameron Highland. //; Saya dah pergi dah awak --' Haa , saya pergi Langkawi. //; Yang itu pun saya pernah pergi.BEST BRO ! *perli* --' Hope you enjoy your cuticuti malaysia.! Saya tak ke mana pun cuti sekolah nie.Okeyh , bapak gila bosan.Bosan ,bosan dan tersangat lha bosan.Siapa rasa cuti sekolah tahun nie membosankan ? Sapp sikit * papp papp * Good ;D Goshh , seriously , cuti tahun nie bapak gila bosanggg.Ye arh , dapat cuti awal tuh yang jadi bosan.Okeyh , saya nak sekolah.Saya nak jalanjalan dekat koridor sekolah.Saya nak conteng meja sekolah *tabiat saya*.Semuanya saya nak tentang sekolah.Please , saya dah tak nak cuti.Saya nak sekolah. *buat banner* T.T
Seriously , saya rindu semuanya tentang sekolah.Terutama sekali teman segossip saya.Farah Simpson.I miss you badly , comel.

Pon , pon .. Encik twitter nak buat promosi sebentar! .. Hai , Saya ada twitter.The new one.Yang lama , ada haters mana entah benci saya.Yeah , hater's gonna hater's.Tak habishabis nak hater's saya.Saya nie bukan popular pung. *jeling* Okeyh , kalau sudi Follow and metion me.Be my friends. Not my enemy. --> FOLLOW ME <--- Click here.Kalau sudi follow okeyh , baby :3 TAKE NOTE !

/Assalamualaikum\
Goshhhh , result PMR nak keluar dah ? CUAK derr , CUAK ! ;O





Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik