// Miss Simple

Lelaki , Cintailah Perempuan Walau Apapun Terjadi
Thursday, December 8, 2011 | 8:09 AM | 0 Budak Hot
This Artikel i write on 08 December 2011.Last Night , bebeh

Hai.Assalamualaikum.Apa khabar semua ? Sehat ? And now alin tengah bosan , dan bosan , dan bosan Pluss pluss dengan hati yang sangat sedih plus plus kecewa.Yeah , Blogg merajuk dengan aku ke ? Mana pergi Follower's aku. *sedih* Agaknya ada problem lerr tuh.Okeyh , Pasrah.eyh , silap ! Redha.Esok-2 ada lha tuh balik.Amin , Amin , amin ! Actually , alin mengantuk plus plus penat gila.Cause petang tadi main pusingpusing dengan abang dekat Mega Mall Kuantan. Erghh ! Lebih 10 kali derr pusing.Dah lha tak best Mega tuh.Opss Just kidding.Tak mao lha marah titew awok.Corry ,corry.So , tadi alin ada baca satu artikel nie.Dia mengenai " Lelaki " Eyh , "Perempuan " Haaa , dua-2 senang.Habis cerita.Tajuk artikel yang alin baca tuh " Lelaki Cintailah Perempuan Walau Apapun Terjadi ".Memang artikel dia like best lha jugak.Rasanya boleh alin sharing dekat sini tak ? Boleh kan.But not my ARTIKEL.I just COPY and PASTE.Okeyh , so .Let's Go

Hey , Assalamualaikum.Testing , testing , testing. 1 .. 2 .. 3 ..

Khas Buat Lelaki DiLuar Sana dan Khas Buat Awak juga *kenyitkenyitmata*

Ehemm *mengeluh*

Kepada lelaki,
Kecantikan perempuan bukanlah kesempurnaan , ada hati yang lebih cantik yang perlu kau tahu. Suatu keegoisan , bila hanya menuntut kesempurnaan wajah, tak akan ada hati yang tenteram . Cubalah lihat kecantikan hati wanita tanpa kecantikan tubuh dan wajahnya, hatimu tentunya akan senang.

Kepada lelaki,
Disaat perempuanmu bergelut dengan kanser yang meragut kecantikannya, apakah segala rasa yang kau miliki kepadanya masih lengkap…?Mungkin hanya dari keikhlasan saja rasa itu masih terpatri, mungkin pula rasa itu akan bertambah, hanya dengan dua kata itu cinta sejati akan terbukti dari perjanjian hati yang pernah kau ikrarkan dulu kepada perempuanmu.

Kepada lelaki,
Jangan kau pandang hanya dengan belas kasihan wajah perempuanmu yang sayu dan kuyu, jangan kau pandang tanpa cinta badannya yang kurus kering, bila kanser menyerang dan meragutnya, pandanglah dengan cinta yang pernah hadir untuknya, kerana ujiannya ujianmu , deritanya deritamu, sakitnya sakitmu.

Kepada lelaki,
Hanya dengan cintamulah, semangat perempuanmu tumbuh, bila ada dalam sakit menderita dari ujian-NYA, hanya dengan kasih sayangmulah kekuatan hidupnya akan teguh, hanya dengan senyumanmulah, kesihatannya akan pulih kembali.

Kepada lelaki,
Kemuliaan hatimulah yang diperlukan oleh perempuanmu disaat kanser itu menyerang. Kesedaran dan kesabaranmulah yang akan membawa cinta kasihmu bertambah untuknya.

So , hargai lha antara satu sama lain.Eyh , macam tak kena je ayat tuh ? *Malu*Just want to say

Perempuan amat istimewa buat lelaki , dan Lelaki amat istimewa buat Perempuan.So , LelakidanPerempuan sama-sama Istimewa antara Satu sama lain.*Takethis*

Okeyh , ILOVEYOU.

/Assalamualaikum\

Credit this artikel too : Doktor Cinta


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik