// Miss Simple

Menghitung Hari ♥
Thursday, December 15, 2011 | 6:04 AM | 0 Budak Hot


Hai.Blogg saya lawa tak ? *anggukangguk* Thanks for Qay , sebab dia lha blog aku jadi lawa macam nie.Okeyh , kalau tak lawa , kisah apa aku.Blogg aku suka hati titew lerr nak edit cenggini.Ahahaha , sorry.Err , nak cerita something boleh tak ? Boleh lha erk.Maybe just short entry cause i takde mood lha.So far , next week hari yang semua tertunggu-tunggu.Maybe.Tapi What's day ? Result PMR keluar lha baby sayang!Alin dah start nervous dah nie.Siapa tak nervous even PMR je kot.Alin harap alin dapat keputusan yang cemerlang.At the same time , alin tak nak parents alin ikut time amik result tuh.Cause alin tak nak nangis depan diaorang dan alin tak nak tengok diaorang nangis sebab alin.Ya Allah , berikanlah kekuatan dan hilangkan keresahan yang aku rasa sekarang nie.Dan Alin harap semua budak tingkatan 3 termasuk alin yang akan amik result next week akan dapat keputusan dengan cemerlang.Amin!

- Maybe esok awakawak yang cantik dan awakawak yang handsome tak kan nampak dah kot account facebook saya dekat friendlist awakawak semua.Ingat ! Saya tak block awak.Saya sayang kawan-kawan saya dekat facebook saya tuh.Awakawak semua boleh cari saya dekat twitter.Click HERE.Tak nak cari pun takpe sebab saya tahu ada yang suka saya pergi dari facebook tuh.Yeah ! dan untuk awak tak perlu nak marah-2 kalau status saya like essay or whatever.Tak nak baca , remove.Lagi senang block saya terus.I don't mind cause ..... Nothing.
Saya jahat dan saya tahu.Bye |Assalamualaikum|

Oh ye , blogg saya masih saya actived.Takkan ku delete blogg tersayang. hewhewhew piss ! :D

Lot's of
Elin Ailyn

Kalau saya nangis nanti , saya nak pinjam bahu boleh ? v_v


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik