// Miss Simple

I'm ready for ...
Tuesday, December 27, 2011 | 10:32 AM | 0 Budak Hot


Hai.Assalamualaikum.Adakah anda sihat seperti saya ? *anggukangguk* Bagus dan say alhamdulilah sekiranya anda sihat sahaja sepanjang cuti sekolah 2011 yang sangat membosankan ini.Urgh ! Okeyh , nak tanya boleh? kita sekolah berapa hari bulan ? *04 hb* like seriously ? 04 hb tuh bila ? *NEXT WEEK!!!!* Are you kidding ? ! *muka terkejut* okeyh , tak terkejut pun.AHAHahaha awak awak semua dah beli barang sekolah ? *anggukangguk* Saya pun dah beli jugak tau! *kelipkelipmata* Nak tahu tak next year itew kan kan semua warna purple.Ouh yeah , ouh yeah.Lagi sempurna kalau baju sekolah aku warna purple.Tapi ... lalalala nak tahu tak ? Beg sekolah warna purple , jam warna purple , pencil box warna purple.Ahahah aku pun tak tahu kenapa next year aku nak barang sekolah aku warna purple.Ehem ehem macam ada makna je kan ? Tett , takde makna apaapa pun lha awak.Hehehe how about your's ? Adakah sama juga tema dengan i ? sepp sikit *pupp pupp* okeyh , okeyh ! *bunyi drum* --> Dengan ini saya mengisytiharkan bahawa saya SITI NURUL ADLIN sudah BERSEDIA untuk BERSEKOLAH KEMBALI....!! YEAYY Aahaha over lha pulak i nie kan nyah.Corry , corry ! Tak mao benci itew cui.So far , takde cerita menarik yang nak kongsikan so just short entry.Sorry ! Bye

Assalamualaikum , ..

Don't forget PRAY FOR DUNGUN ! PELISSS ;(


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik