// Miss Simple

Hai.Saya rindu ☺
Saturday, December 31, 2011 | 9:51 AM | 0 Budak Hot


/Bismillahirrahmanirrahim\

Hai.Aku tengah rindu.Rindu dengan semua benda.Example , aku rindu sekolah , aku rindu farah SEORANG , aku rindu cikgu - cikgu , aku rindu kantin sekolah even SEKALI je aku beli nasi dekat situ , aku rindu dewan sekolah and etc.Dan lumrah juga lha kan kalau kita rindu seseorang iaitu --> LELAKI.Cehwahhh,tetiba rindu lerr pulek.0key saya rindu dia.Rindu suara dia yang ala ala merdu gitu.Rindu cara dia pandang saya.Rindu dengan senyuman dia yang boleh buat gegurl cair woooo.Rindu nak curi - curi pandang dia.Cececececehhhh. Ahaks lol! Like seriously , I rindu semuanya tentang dia. Ahaks annoying lha aku nie.Kejap "aku" , kejap "saya" , kejap "I you , I you" ingat sedap lerr tu --> *Dialog Anak Mami Kembali.Ahaks , okeyh lumrah lha kan kalau bab rindu merindui nie kan? Even dekat sekolah takda pun belajar , tapi semua manusia akan merasa dan ada perasaan RINDU tuh kan ? Kan? *anggukangguk* Dan aku sekarang nie aku tengah merindui seseorang walaupun dia tak rindu aku.Yeah , awak lha! Saya rindu awak tahap gaban gila dah nie.Awak tak tahu sebab awak dah ada gegurl lain kan,tuh sebab kau tak tahu aku tengah rindu kau tahap nak meroyan pun boleh jugak nie *cough* .Kau tak kan tahu kalau aku rindu kau dan mesti kau tak nak aku rindu kau kan ? Okeyh bawak diri ke kayangan pun boleh *tarik beg like pelajar AF* Ahaks.Kau pernah terfikir tak kenapa aku rindu kau ? Kekadang aku pun ada jugak terfikir kenapa aku mesti rindu kau sedangkan aku dah ada crush baru *keningkening* Dan pada masa yang sama kau pun dah ada orang baru.Sad life.Nak nangis lha cenggini T.T Ye lha , makin lama makin kau handsome gila! Time kau dengan aku tade lha handsome macam sekarang nie.Dulu pun handsome jugak tapi sekarang double triple handsome , dude.Aku tembak jugak kang! Ahaks , just kidding honey.Saya baik.Saya tak kan tembak orang yang saya sayang.Oppss .lalalala Okey , memandangkan sekarang nie bukan lagi tahun 2011 tapi tahun 2012.So , Selamat Tahun Baru.Semoga tahun 2012 lebih baik daripada tahun 2011.Amin! Dan itu bermakna umur saya semakin lama semakin tua Adeyh! Dan awak pun tua.Ahaks.Eyh , hari rabu nie sekolah dah kan ? Ouh yeah , ouh yeah!.Anda sudah bersedia ? Ye , saya sedia , saya sedia! Okeyh , saya tak sabar nak sekolah.Tak sabar sesangat.First thing yang aku akan buat dulu kan , aku akan pastikan kau sekolah situ lagi ke tak? Kalau sekolah situ lagi memang aku *dancing* Ahaks. Cover woi cover.Takde lha , memang bersyukur.Kalau kau tak sekolah situ lagi pun bersyukur.Amin! Heheks okeyh saya gurau je.Saje nak gilagila dekat blogg.Dah lama gila kan aku tak hupdate.Dan tengok , blogg saya lawa kan? Jeles lerr tuw!.Ahaks.Memang dah lama aku tak hupdate sebab apa ? Sebab aku merajuk! Ahaks.Peace , tapi sekarang saya tak merajuk dan saya okay!Saya pun dah kembali.Ouh yeah , ouh yeah.Tak suka ? Suka hati kau! LOLOL -___-

Assalamualaikum .. ƗƗɑƗƗɑƗƗɑ☺

☺ Kenapa lepas kita putus dengan EX kita dia makin handsome ? ;O


Siapa tahu jawapan dia , sila tinggalkan comment a.k.a RAINS ! Ahaks LOL -__-


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik