// Miss Simple

Menanti Jawapan Darimu ...
Sunday, January 22, 2012 | 4:52 AM | 0 Budak Hot


/Bismillahirrahmanirrahim\

Kisah kita sangat indah.Dipenuhi dengan warna - warna keceriaan dunia.Segala halangan dapat ditempuh dengan mudah apabila kita berdua.Semuanya begitu persis dan jitu tatkala hati ini bersama.

Tetapi ..

Semua itu hanya sementara sahaja.Kisah suka kita tidak panjang dan tidak indah selamanya.Ianya berakhir dengan tanda tanya aku sendiri pun tak pasti dengan jawapannya.

Apa yang pasti ..

Kau lahirkan perasaan .. Dan tiba - tiba menghilang tanpa sebarang apa - apa sebab.Bagaimana untuk aku kongsi kisah cinta kita berdua? Bagaimana , bagaimana dan bagaimana?

Kerana kini aku bersendirian, menanti dan terus menanti.Terasa sunyi dalam kawanan manusia.Terasa sepi dalam kebisingan dunia.Adakah kisah cinta kita sudah berakhir? Berakhir kah? Aku masih menanti jawapannya ... v,v

Saya cuma MENANTI bukan MENUNGGU


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik