// Miss Simple

Siapakah Dia ?
Saturday, January 14, 2012 | 8:19 AM | 0 Budak Hot


/Bismillahirrahmanirrahim\

Saya suka awak.Ye, awak.Awak lha orang yang saya suka.Saya tak tahu macam mana saya boleh sukakan awak.Setiap hari saya nampak awak dekat sekolah.Saya nak tegur awak , tapi saya takut.Saya takut awak tak layan saya.Ye , takut sangat! Nanti diri sendiri jugak yang malu kalau awak tak layan saya.Bila saya fikir - fikirkan balik , takkan saya nak tegur awak.Saya bukan macam perempuan lain.Perempuan lain boleh lha , kalau dia suka dekat seseorang dia berani nak cakap.Macam saya ... *tepuk sebelah tangan* u_u Saya hanya mampu sukakan awak secara diam - diam.Takde sesiapa yang tahu saya suka awak kecuali "DIA".Bukan bestfriends saya.Bestfriends saya pun tak tahu.Tapi saya tipu.Saya tipu BFF saya.Saya bagitahu dekat bestfriends saya yang saya suka dekat budak NIE.Ya, budak NIE pun saya suka.Tapi dalam hati kecil saya berkata, yang sebenarnya saya tak suka pun dekat budak NIE.Saya tipu.Bak kata orang - orang.Mulut memang boleh tipu tapi HATI tak boleh tipu.Sebab HATI SAYA SUKA DEKAT AWAK.Okeyh , ini RAHSIA.Ye, ini rahsia saya.Rahsia yang saya suka awak.Dekat sini pun takde siapa yang tahu siapa orang yang saya suka.Ada yang tahu? Takde kan? Kalau saya bagitahu , lagi saya malu *tutup muka* Dan itu bukan rahsia lagi.Dah jadi benda lain dah.Saya tak nak bagitahu sesiapa kecuali ALLAH.Ye Allah je tahu yang saya suka awak.Dan Allah juga tahu yang HATI saya amat menyayangi diri awak.Saya berdoa agar saya dapat melupakan awak.Saya tak nak tepuk sebelah tangan selamanya.Saya tak nak cinta saya tak dibalas.Saya tak nak, sebab saya takut.Lagipun saya masih budak - budak.Belum masanya lagi saya nak bercinta - cinta nie.Saya tak kisah kalau orang lain ada boypreng.Hidup single lagi best.Semuanya jimat.Dan dapat jauhkan diri daripada melakukan DOSA.Renung - renungkan apa yang saya cakap tadi.

Ehem awak.Saya suka awak.Tapi saya tahu awak tak suka saya.Ye, saya hanya bertepuk sebelah tangan.Takpe, saya okay.Itu perkara biasa.Lumrah kehidupan.Tapi takkan selamanya saya nak bertepuk sebelah tangan kan? Nanti hidup saya juga yang merana kalau cinta saya tak dibalas.It's sokeyh.Kalau cinta saya tak dibalas bermakna awak bukan jodoh saya.Tapi saya berharap sangat yang awak jodoh saya.Ecececeh *gatai
Ahaks lol :p

Hanya rekaan semata - mata. okeyh iokay.Fuhh *cover ;(


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik