// Miss Simple

Best Friends Forever ;)
Sunday, February 26, 2012 | 1:30 AM | 0 Budak Hot


Hai.Assalamualaikum people.How your day today? Everything is okay? Good.Today mood saya agak abcdefghijklmn sedikit.So sorry haa kalau teremo ke hape dekat sini.Aahahaha tujuan saya mengomel dekat sini bukan apa saje je nak mengomel dekat sini.Ahahaha ada yang rindu saya tak?Takde?K fine haa.Nangis haa cenggini.K tetiba je.Aahaha k blogg saya dah berwajah baru kan.Dari pink bertukar jadi warna hitam.Hohoho.Macam sailormoon pulak.Ye lha, bertukar - tukar.AHAHAHA Comel kan blogg saya?Comel macam saya kan?Tak yah cakap.Saya dah tahu okey.AHAHAH k saya perasan.Saya okay.Before that tahniah lha rumah BENDEHARA MENANG!TAHNIAH k.AHAHAHAHAHA takpe lha rumah laksamana tak menang.Rumah lakasamana kan comel.Menang kalah adat pertandingan *muka redha*.Aahahaha saya bukan nak cerita pasal larian panglima pun.Saya nak talking - talking about " Apa itu BFF"? Semua orang ada BFF kan?Saya pun ada BFF juga.Tapi tak ramai haa.Dan saya tak perlu ada ramai BFF sebab kalau ada ramai pun tapi bila susah takde siapa nak tolong, baik tak yah kan.K pada petang yang indah lagi panas gila kat kuantan nie, saya nak cerita about BFF saya.Can i? Kalau tak boleh, nak cerita juga.Tak kira haa.*buat muka comel*.Actually, saya tak ramai kawan pun kat sekolah.Tapi ramai haters.Hebad kan?AHAHAHahahah tapi saya okay je.Now saya nak cerita dengan siapa saya selalu berkepit?K nama dia Nur Farah Atiqah.Dia comel okay.Dia comel macam saya.Lol *Mata ke atas tangan dibahu*



Kami berdua nie, kalau gi mana - mana mesti berdua.Like time form2 kami bertiga.Memandangkan bff saya lagi sorang dah pindah sekolah just tinggal farah sorang je lha kawan saya kat sini.Saya okay.Farah nie nampak je pendiam tapi dialha paling kecoh.HAHAHA.Saya sayang dia.Kalau dia tak sayang saya, saya tetap sayang dia.FOREVER! Banyak menda saya kongsi dengan dia.Nak masuk 3 tahun haa persahabatan kami even kawan saya lagi sorang, miera sekolah lain kami tetap BFF.Sweet kan kami?AHAHAH tak yah cakap, dah tahu okey.And Farah saya pun tahu haa siapa CRUSH saya.AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH saya pun tahu haa siapa yang dia suka.AHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHA sila jeles okay sebab kami sweet.Okay sebelum saya mengakhiri ucapan saya di blogg saya yang comel nie saya nak promote satu video yang ada kaitan dengan entry saya kali nie.Video nie khas buat kita semua.This video by MegatAD.Siapa MegatAD? This!Follow dia dekat twitter okey ;) --> http://twitter.com/#!/MegatAD
Enjoy with this video guy';)



x0x0
Aelyn ;)


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik