// Miss Simple

Kawan ;)
Friday, February 3, 2012 | 5:54 AM | 0 Budak Hot


#TeamBudakComel XD


Hai,.. Sudah agak lama saya tak berceloteh dekat sini.Tak membebel dekat sini sorang sorang.Ada yang rindu saya tak? Ahaks, please rindu saya.Eh, maksud saya please rindu blogg saya yang omey - omey gitu.Tak nak rindu takpe, tapi saya nak "Si Comel" rindu blogg saya boleh tak? K acah je.So, kali nie saya nak cerita pasal kawan.Boleh tak?Kenapa saya tetiba nak cerita pasal kawan nie?Kenapa weyh, kenapa? *muka serious* Nak tahu tak? Kalau tak nak tahu, saya tetap nak bagitahu juga.Ahaks K Sebab saya rindu kawan - kawan saya.Ye, kawan - kawan 2011 Yang gila - gila kat kelas 3 Juj tuh.Saya rindu semua.Takde siapa pun yang dikecualikan.Ya Allah, saya nak kawan - kawan saya yang dulu.Semua dah berubah.Semua dah lain.Semua dah dapat kelas baru, kawan baru.Semua dah sombong.Bila saya tegur, korang buat tak tahu.Anggap saya macam tak wujud dekat sekolah Panglima yang suka berperang tuh.Kenapa, kenapa? Saya nie bukan manusia ke? Bunian ke sampai awak - awak semua tak nampak saya? Gila haa tak nampak saya yang comel nie.K saya perasan comel.Tapi serious tak kan awak tak dengar saya cakap yang saya rindu awak - awak semua? K fine. Ramai yang cakap saya dah sombong semenjak naik kelas? Ya Allah, bila masa saya sombong? Semua orang saya tegur time rehat.Semua kawan - kawan saya 2011.Budak kelas 3 juj tahun lepas saya tegur.Saya senyum dekat awak - awak semua.Tapi awak - awak semua ada senyum dekat saya? Takde kan? Tak semestinya saya naik kelas, saya berubah, saya sombong.Saya tak berubah k.Cuma kawan - kawan 2011 saya yang banyak berubah.Contohnyaaaa ... Hurmm k saya malas nak kaitkan sesiapa.Saya tak nak k nanti ada orang mempebesarkan pasal nie.Saya tak nak kawan - kawan 2011 benci dengan saya even memang ada yang benci saya.K saya tak kisah kalau ADA yang benci saya tapi memang ada pun yang benci kan tapi serious saya tak kisah sebab awak - awak kawan saya.Kawan dunia dan akhirat saya.Saya rindu kawan - kawan saya.Saya sayang kawan - kawan saya.Dan saya nak minta maaf kalau memang saya ada sombong dengan awak - awak semua.Tapi saya rasa saya tak sombong sebab setiap kali saya terserempak dengan awak - awak semua saya senyum kan, tegur kan awak - awak tapi awak je yang tak .... K Dan saya rindu ......... abang saya. Eh, tetiba abang itew trend kat entry nie.Takde kena mengena kan? LOL *wipe the tears*

I Love You, You Love Me .. We're Best Friends Like Friends Should Be .. With a great big hug and kiss from me to you .. Won't You Say You Love Me Too ♥ ;)


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik