// Miss Simple

Ohh MidYear Exam, Please be nice with ME!!
Monday, May 7, 2012 | 3:03 AM | 0 Budak Hot

My Twitter: @elynaelyn__

Saya hanya manusia biasa.Tidak mempunyai apa-apa kuasa.Yang pernah buat kesilapan.Dan yang penting saya comel.Lulz ~ Sila muntah.K acah je.Dah lama saya tak update blog.K saya saje je menyepikan blog saya tanpa tuan.Saya merajuk.Ye, merajuk dengan blog.Ceh tade haa.Mesti korang bengang kan sebab ayat saya like ahxsxhcbvhjd AHAHAHAH please tak mau haa marah *muka comel jpg.* Sila cair.AHAHAH maybe this week just short entry.Very very very short entry.Guy's mid year exam just around the corner.Ya Allah, cepat betul mid year exam.Rasa baru minggu lepas ujian, tup tup mid year dah.K tak percaya weyh tak percaya tapi kena percaya.Eh eh ayat mintak penampor lulz ~ -__- My mid year exam will be held on 10 May until 24 May.MAYBE.!Ohmyyy 2 weeks! You know what? 2 weeks okay 2 weeks.Who with me? Sila angkat tangan dan please buat muka comel macam saya.Eh eh eh ;p Actually, i'm not ready for this exam.Not ready okay.Tapi kena ready jugak lah kan?Eh Saya harap sangat yang mid year exam kali nie my result so good dan comel.Eh! Bukan apa Peperiksaan 1, i got number 7/34 *muka bangga* *pegang trofi* Eh! Ujian bulan April tak tahu dapat nombor berapa sebab belum dikemaskini lagi kot.Maybe! And i hope my mid year exam i can do very well.Insyaallah, amin.Dear ehem dan ehem saya, do your best.Dua-dua crush saya nie pandai orangnya.AHAHAHAHAHAH cepat bagi saya cekelat sebab saya cakap pasal korang nie dekat blog saya yang comel macam saya nie.Eh! Sila baling buah durian dekat saya.Lulz ~ t(-,-)t Dan sepanjang mid year nie, saya jarang on9 facebook and twitter.Nanti cuti 2 minggu, boleh on9 hari-hari kan sampai lewat malam!Yeahhh!Birthday saya nak dekat dah! yeayy! Kbye! Ouh tak lupa jugak, hariu CHELSEA MENANG WOI! #CHELSEA #CHELSEA #CHELSEA LOLZ BYE!!

Sorry entry saya banyak mixture haa.Kejap B.Melayu, kejap omputih.Sorry *muka comel jpg.* Tak suka? Suka hati kau lah t(-_-)t




To anyone who will occupy the middle of exams, do the best. God willing, everything gonna be okay. Please pray for me and my ehem andehem. I will pray for you too, LOVE! ; *


Hidup dan Mati ku kerana Allah SWT ♥




Older Post . Newer Post



Gratisan Musik